Functioneel Frans in IT
Officiële benaming: Functioneel Frans in IT
Er is aandacht voor zowel mondelinge als schriftelijke communicatietechnieken, gestructureerd en compact communiceren, assertiviteitstraining en conflictbeheersing.
De info en prijzen op deze website zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen. De huidige prijzen staan nog online. Vanaf maandag 2 juni 2025 kan je al inschrijven om je plek te reserveren. We contacteren je daarna snel over het juiste inschrijvingsgeld voor 2025-2026. Meer info vind je hier.
30/01/2026 - 19/06/2026
Vrijdagvoormiddag
Turnhout - Campus Boomgaard
Boomgaardstraat 56
€ 70.00
Liever iets anders
Liever iets anders carousel
Liever iets anders carousel-
Communicatieve vaardigheden digitale gebruikersondersteuner
In deze module leer je telefonisch en elektronisch communiceren, specifiek voor helpdesk en customer support. -
Customer support
In deze module leer je eerstelijnsondersteuning bieden aan klanten of gebruikers, hun ICT-gerelateerde vragen te beantwoorden of hun systeem van op afstand over te nemen om problemen op te lossen.Naast aandacht voor routinetesten, herstel- en diagnosetechnieken, en systemen om de computer van de klant tijdelijk over te nemen, is er ook aandacht voor correct en klantgericht telefoneren en communiceren in het algemeen. -
Functioneel Engels in IT
-
Helpdesk
-
IT-security
-
Ondersteuning besturingssystemen
In deze module leer je omgaan met diverse besturingssystemen om klanten of gebruikers te kunnen ondersteunen in geval van ICT-vragen of problemen gelinkt aan besturingssystemen.
-
Ondersteuning bij netwerkproblemen
In deze module verwerft men de nodige kennis m.b.t. netwerken om klanten/gebruikers te kunnen ondersteunen in geval van ICT-vragen of problemen gelinkt aan netwerken. -
Ondersteuning gebruikersapplicaties
In deze module verwerft men de nodige kennis om klanten/gebruikers te ondersteunen bij de installatie, de configuratie en het algemeen gebruik van applicaties. -
Ondersteuning ICT-hardware
In deze module verwerft men de nodige kennis m.b.t. ict-hardware om klanten/gebruikers te kunnen ondersteunen ingeval van vragen of problemen gelinkt aan ict-hardware. -
Update IT-competenties